استفاده الکل خرما

الکل خرما در ایران بیشتر جهت ضد عفونی و مصارف پزشکی و دارو سازی استفاده می شود. در صنعت رنگ ورزین به عنوان حلال و در صنایع لوازم آرایشی بکار می رود.بیشترین مصرف در کشور متعلق به الکل خرما است با خلوصی بین 70 تا 96 درصد .در کشورهای غیر اسلامی در صنایع مشروب سازی استفاده می شود.ترکیبات شیمیایی خرما ./خرما 25 درصد ساکاروزو50 درصد گلوکز دارد.میوه خرما دارای خواص بیشماریست واز تمام قسمتهای نخل خرما ومیوه خرما استفاده مفید میشود.

مزایا و خواص میوه خرما

اعراب ضرب المثلی دارند که میگوید خواص درخت نخل به اندازه تما م روزهای سال است .از شاخ وبرگ آن که برای سقف خانه ها تا هسته آن که بصورت آرد بو داده شده برای قهوه و حتی آرد هسته خرما را چند روز در آب خیسانده و بعنوان غذای مقوی به شترها یشان میدهند.اعراب از میوه سبز وکال خرما جهت تقویت قوای جنسی و بعنوان ماده پر انرژی استفاده میکنن //از هسته خرمای سبز پمادی برای درمان زخمهای آلات تناسلی ورشد مژه های چشم و تورم پلک می سازند.از گلهای تلخ در خت خرما در درمان و مسکن درد استفاده می شود.

صادرات انواع خرما /تهیه و توزیع ارقام مختلف با کیفیت وقیمت مناسب با مادر تماس باشید .تلفنهای تماس 09125532588//09385332588//آدرس تلگرام/mehdi2455//اینستگرام/mehdialimardani24//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *