خمیر خرما چگونه تهیه میشود

از جمله محصولات گرفته شده از خرما خمیر خرما است که بصورت صنعتی ونیمه صنعتی از فرآ وری شده خرما های مانند کبکاب //خرما شاهانی //خرما مضافتی //و خرمای استعمران یا ( سایر) طی مراحلی گرفته میشود .این محصول مورد استقبال مردم قرار گرفته و فروش زیادی دارد .خمیر خرما از خرماهای سیاه که گرفته میشود رنگ سیاه می گیرد و از خرماهای رنگ قهوه ای خمیر آن به رنگ زرد وقهو ه ای است .خمیر خرما در جهان استفاده می شود و مکمل غذایی ارگانیک و طبیعی بسیار خوبیست .در شرایط معمولی ماندگاری خوبی دارد و بیرون از یخچال بمدت یکسال می شود نگهداری کرد.

خمیر خرمای سیاه

تولید خمیر خرما بصورت طبیعی و بدون مواد نگهدارنده است .خرما را هسته گیری می کنند و بعداز پوست گیری آنهارا بصورت یک دست خرد کرده و با تنظیم کردن درصد رطوبت که بین 20 تا 26 درصداست خرماهارا چرخ و به صورت خمیر تبدیل می کنن. اگر به خمیر خرما کنجد //فندوق/مغز بادام// مغز گردو و مغز پسته اضافه کنیم خوشمزه ترو خوش طعم تر می شود.خمیر خرما را در صنعت شیرینی سازی و شکلات سازی و صنایع از این قبیل استفاده می کنند.

صادرات انواع خرما /تهیه و توزیع ارقام مختلف با کیفیت وقیمت مناسب با ما در تماس باشید .تلفنهای تماس 09125532588/ /09385332588/ /آدرس تلگرام/mehdi2455/ /اینستگرام/m.a.dornai.ir //




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *