عوامل در کیفیت کاشت خرما

از دانستنیهای که باید در مورد نخل خرما ومیوه آن باید بدانیم .این است که کاشت وکیفیت نخل خرما در مناطقی که ارتفاع آن از سطح دریا بیشتر از 1200 متر نباشد.بهتر است .درست است در مناطقی که 5تا 1500 از سطح دریا ارتفاع دارند هم نخل خرما قابل رویش است اما اقتصادی نیست .جالب بدانید از آغاز گرده افشانی تا زمان برداشت خرما 5تا 7 ماه طول میکشد.

در زمانی که محصول خرما آماده برای برداشت است یکسری عوامل باید رعایت بشن تا ما محصولی با کیفیت داشته باشیم. زمانی را انتخاب کنیم برا ی برداشت محصول خرما که هوا هنوز بارانی نشده وحشرات هجوم نیاوردن..محصولمون را سروقت وبه موقع به بازاربرسانیم //زمانی که خرما در بهترین زمان بلوغ خودش رسیده //با کمترین هزینه محصول بدست مشتری برسد //سر وقت به بازار عرضه کنیم .//از افراد وارد در برداشت محصول استفاده کنیم //البته که خرمای رطب وشیره دار بر نوع خشک آن برتر است.///محصول چه آبدار باشد وچه خشک قابل بسته بندی باشد .

زمان برداشت خرما

زمان برداشت این میوه مقوی وپرانرژی به خاطر ارقام مختلف وهمچنینن شهرهای که در آن کشت شده مختلف است ولی اصولا از مرداد ماه در تابستان شروع و تا مهر ماه در فصل پاییز گفته شده .ودر بسیاری از استانها از تیر ماه شروع وتا اوایل پاییز ادامه دارد .

در برداشت خرما عواملی مانند دما//باران //هوا//رطوبت///روشنایی///باد///موثر است وهر کدام از این عوامل تاثیر بسیار خواصی در برداشت دیر یا زود هنگام محصول خرما دارد.

شرکت درنای جهت خرید وفروش /صادرات وعرضه بهترین نوع ومرغوبترین محصول خرما در بسته بندی های شیک در خدمت عزیزان وهموطنان میباشد .باما در تماس باشید .09125532588—09385332588

ایمیل//alimardani.mehdi31@gmail.com//آیدی تلگرامmehdi2455@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *