کاشت چه نخل خرمای بهتر است

نظر از قرار دادن این مطالب که بر گرفته شده از کتابهای اساتید خوش ذوق می باشد .این است. تا جامعه فعلی توجه بیشتر نسبت به این میوه با اهمیت از لحاظ غذای و اقتصادی پیدا کنند و بکوشند در زمینه تولید و اصلاح ارقام تجاری بهتر” همچنین بسته بندی های شیک صادراتی وتولید و فرآوری میوه خرما در کشورمان که این نوع فعالیتها باعث بیشتر شدن بازار کار و صادرات بهتر و بیشتراین محصول کشاورزی می شود.

از خرما و میوه آن از خواص و فواید فراوانی که دارد . همچنین از نخل خرما در خیلی از کتابهای دینی و تاریخی سند دارد و همچنان ادیان مختلف برای این میوه بهشتی ارزش قائل هستن .در کتاب انجیل از برگ درخت خرما به نشانه پیروزی و نصرت بیان شده و هنوز بر لباس برخی افسران به همین عنوان نقش دارد.همانطور که می دانید امروزه شاخه زیتون سمبل صلح و آشتی می باشد .اما در دوره مسیحیان اولیه زمانیکه مسیح وارد شهر اورشلیم شد سمبل صلح و دوستی برگ درخت خرما بود..یکشنبه خرما یکی از روزهای مقدس مسیحیان می باشد که در طول مراسم از برگ خرما استفاده می شود .و هنوز هم در واتیکان ایام مخصوصی بوسیله شاخه هایی از نخل اعمالی انجام میدهند.که یادواره ورود حضرت مسیح (ع) به اورشلیم است.که زیر پایش شاخه هایی از درخت خرما و زیتون انداختند ./عربهای مسیحی خرما را شجره حیات میدانند.

در داعاهای بودا و کتابهای مقدس آسمانی علاوه بر ثبوت دیرینگی کشت درخت خرما “اهمیت و ارزش این محصول مفید را آشکار می سازد

با خرید از شرکت DORNAI.IR کیفیت در محصول /بسته بندی شیک /قیمت مناسب و تعهد ما نسبت به تحویل به موقع را تجربه خواهید کرد.

تلفنهای تماس “09125532588—09385332588

تلگرام“mehdi2455

اینستگرام“m.a.dornai.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *