خاصیت دارویی خرماچیست؟شرکت تجاری درنای تهیه انواع خرما

در زمانهای قدیم طبیبان از خرما و خواص داروی آن برای کاهش فشار خون و بیماری دیابت استفاده می کردند . در مصر باستان جهت تقویت قوای جنسی و افزایش میزان بار دار شدن خانمها از خرما استفاده دارویی می شد ” امروزه هم در طب سنتی از مخلوط خرمای خشک به همراه مغز بادام ” دانه به ” پسته و شکر به عنوان ماده ای مقوی برای خانم ها ی باردار و مادران شیر ده استفاده می گردد. تنوع و خواص خرمای جنوب ایران برای همه ذائقه ها .”

هند یها هنوز هم خرما را به عنوان ضد سرفه ” خلط آور ” آرام بخش ” ملین و تحریک کننده مجازی ادراری و افزایش میزان ادرار استفاده میکنن

شرکت تجاری درنای خرید و فروش خرمای جنوب

خوردن خرما از سفید شدن زود هنگام مو و چین و چروک در پوست جلوگیری می کند و در زیبایی پوست موثر است ” هسته خرما بصورت آسیاب شده خاصیت دارویی بسیار مفید می باشد . در جنوب کشور ایران برای پخت ماهی آنرا با خرما آغشته کرده و همراه آن تفت می دهند .تا گرمی خرما کمی ار سردی ماهی را گرفته و طعم و عطر بهتری پیدا کند.

چنانچه خرما را بپزید و به همراه فلفل سیاه و هل میل کنید دارویی” برای سردرد ” کمر درد ” و سرفه خشک ” بی حالی ” تب ملایم و بی اشتهایی بسیار عالی است . خرما را صبح به همراه صبحانه میل کنید > برای جلوگیری از سرما خوردگی و کاهش آسم بکار مفید می باشد .

از خواص دارویی “”چنانچه خرما را مدام مصرف کنید ” برای جلوگیری از خیلی بیماریها اعم از روماتیسم ” کاهش سرفه ” سرطان ” مشکلات دستگاه گوارشی ” ناتوانی جنسی بسیار کاربرد دارد.

بطور کلی خرما ماده ای بسیار مغذی و مقوی بوده . تنوع خرما های که در جنوب ایران کشت میشود .مناسب انواع ذائقه ها می باشد .

شرکت(درنای) جهت تهیه وتوزیع انواع خرما آماده همکاری با کشاورزان عزیز/غرفه داران /میباشد وسعی درآن دارد تا بهترین ومرغوبترین نوع خرما را با قیمتی مناسب در بسته بندیهای شیک به مشتریان عزیز عرضه کند.

تلفن تماس //09125532588–09385332588////ایمیل/alimardani.mehdi31@gmail.com//آیدی تلگرام//mehdi7895@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *