خرمای حلاویhalawy خوش عطر ومزه

خرمای حلاوی از دسته خرما های مورد علاقه صادر کننده ها می باشد. بافت نرم و لطیف و عطر وطعم شیرین این خرما که همانند عسل است این نوع خرما را خاص کرده .رنگ این خرما قهوه ای طلایی و جزئ خزماهای زود رس می باشد و شکل دوکی با ته گرد که اندازه کوچک ومتوسطی دارد .در استانها هی ( خرمشهر / اهواز / آبادان و شادگان بیشتر کشت میشود.خرما حلاوی شباهت زیادی به خرما زاهدی دارد و ارقام نیمه خشک بحساب می آید.میزان چسبندگی هسته به گوشت میوه متوسط است .

خرمای حلاوی خرمای با طعم عسل

از ویژگیهای خرما حلاوی مقاومت این خرما در برابر باران ورطوبت در زمان برداشت است .و ماندگاری بالای ای میوه می باشد بطوری که اگر شرایط نگهدا ریش مساعد باشد تا چند سال هم میشود نگه داشت و حمل ونقل آسانی دارد.

حلاوی

صادرات انواع خرما /تهیه و توزیع ارقام مختلف با کیفیت وقیمت مناسب با ما در تماس باشید .تلفنهای تماس 09125532588———-/09385332588//

آدرس تلگرام/mehdi2455//اینستگرام/mehdialimardani24//


خرما عسلی

خرمای عسلی

رطب خرمای کبکاب را خرمای عسلی هم میگویند.این خرما به رنگ زرد طلایی روشن و شهد زیاد با شیرینی فراوان.این خرما از دسته خرما های تر ومرطوب است و بخاطر لذیذ بودنش در بازار صادرات جهانی خواهان زیاد دارد .حتما باید در یخچال در دمای صفر درجه نگه داشته شود. خرما عسلی بعنوان میان وعده غذای همراه با چای و لبنیات مانند کشک وماست کیسه ای چکیده مصرف میشود .این خرما برای افرادی که طبع سردی دارند بسیار عالیست.خوردن این خرما برای بچه ها وورزشکارها و نوجوانان مفید است .

شرکت dornai.irبرای خریدی آسان ومحصولی باکیفیت ومناسب قیمت جهت هرگونه مشاوره در خدمت عزیزان می باشد 9125532588//09385332588

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *