خرمای درجه یک خوزستان شاهانی-گنتار-شرکت بازرگانی dornai.ir

از ارقام تجاری خرما ” خرما شاهانی

خرما شاهانی ” این رقم خرما از ارقام صادراتی بوده و بازار پسند ی خوبی در خارج و در داخل کشور دارد .

از ارقام خرماهای است که با بافت نرم ( تر) دارند ” و به همین دلیل باید در جابجای و حمل و نقل رعایت کنیم . تا در اثر فشرد گی میوه له ” واز کیفیت آن کاسته نشود.از مشکلات رقم خرما شاهانی جدا شدن پوست از میوه ( پفکی شدن) است ”

درخت خرما شاهانی رشد نسبتا زیاد دارد و اندازه تاج آن بزرگ و مرتفع می باشد .قدرت تولید محصول متوسط می باشد ” ( متوسط 70 کیلو گرم در درخت )

مصرف میوه خرما شاهانی بصورت تازه خوری است .”خرما شاهانی برای فرآوری شدن به محصولات جانبی بسیار مناسب بوده . ودر صنایع فرآوری از این میوه استفاده میشود.

خارک میوه خرما شاهانی زرد رنگ ” رطب آن قهوه ای روشن ” ودر مرحله خرما قهوه ای است ” وزن میوه از 9 تا 10 گرم متغییر ” طول میوه 5-4 سانتیمتر ” قطر میوه 2 سانتیمتر ”

میوه خرما شاهانی به شکل استوانه ای کشیده و کلاهک آن زردرنگ و برآمده است ” بذر میوه کشیده و باریک ” فصل برداشت در استان فارس شهریور و مهرماه می باشد .مهمترین منطقه کشت این رقم خرما استان فارس می باشد .

شرکت بازرگانی dornai.ir واردات -صادرات خرمای درجه یک خوزستان-شاهانی -گنطار

رقم تجاری دیگر ” خرما گنتطاریا (گنتار)

خرمای گنتطار یکی دیگر از خرما های صادراتی کشور می باشد . و البته مصرف بازار داخلی این رقم هم خوب است .بافت میوه خرما گنتطار از ارقام نرم ( تر) می باشد. و باید در حمل و نقل و جابجای مواظبت کنیم تا در اثر فشردگی له نشود .

میوه خرما گنتطار قابلیت انبارداری و ماندگاری خوبی دارد . میزان رشد درخت نخل خرما گنتطار و اندازه تاج آن نیز متوسط ” در تولید محصول قدرتی متوسط دارد . ( درحدود 70 کیلوگرم در درخت )

مصرف میوه خرما گنتطار بصورت تازه خوری می باشد . در تولید شیره خرما بکار می رود . “بسته بند ی این خرما بصورت کارتن های کم حجم است .

رنگ خارک میوه خرما گنتطار زرد رنگ ” رطب آن قهوه ای روشن ” در مرحله خرما قهوه ای تیره است ” وزن خرما 4 تا 5 گرم ” طول میوه خرما 2/5 – 3 سانتیمتر ” قطر میوه 2 سانتیمتر ” شکل میوه بیضوی و نسبتا کوتاه با کلاهک زرد رنگ و برآمده ” بذر میوه کوتاه ونسبتا پهن است .”

فصل برداشت خرما گنتطار در استان خوزستان که منشا کشت این میوه است .”در شهریور ماه می باشد .

تعامل و همکاری با تولید کنندها و تجار از اهداف شرکت درنای dornai.ir است .تهیه و توزیع ارقام مختلف خرما در سراسر کشور و صادرات به کشورهای اروپای در بهترین کیفیت و بسته بندیهای شیک و مناسب /با ما در تماس باشید “09125532588-09385332588–جیمیل شرکت” alimardani.mehdi31@gmail.com

اینستگرام “m.a.dornai.ir–تلگرام “mehdi 2455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *