خرما راباید شست؟

در زمانیکه میوه خرما هنوز چیده نشده .درمعرض گرد وخاک وفضولات حشرات وپردگان هست وهمچنین پروسه چیدن خرما با دست انجام میگیرد ودر زمان جمع آوری وبسته بندی که در محل تولید انجام میشود خیلی رعایت بهداشت نمیشود.پس بهتر است بعد از خرید خرما آنها را با آب بشوریم.البته خرماهای که در کارگاههای بسته بندی کارتن شده ووکیوم است از لحاظ بهداشتی ضدعفونی ویک شستشوی مخصوص اولیه به آنها داده اند.بعضی کارخانجات با دادن یک سرما یا گرمای ضعیف به خرما فرآیندی را ایجاد میکنن تا آنزیمهای خرما غیر فعال شده ومیکروب کمتری بگیرد.

خرما را قبل از مصرف بشویم

سعی کنیم کمتریا اصلا خرمای فله نخریم زیرا رعایت بهداشت زیادی اعمال نشده .ولی در بسته بند یهای کارگاهی بهداشت بیشتری رعایت شده .گاهی هم با اشعه /پرتو یا با استفاده از CO2 یا گازهایی ./ماندگاری خرما را افزایش میدهند.که البته میکروب زدایی هم میشود.

خرما پزان به زمانی میگویند. که خرما در گرما / زمان بیشتری روی نخلها میماند.این کار باعث میشود خرما پر شهد وکاملاشیرین قهوه ای رنگ ورسیده شودکه به آن رطب میگویند.خرما وقتی کال ونارس میباشد رنگ آن زرد مایل به نارنجی با بافت سفتی است ونامش خارک است طعم گسی دارد وکم کالری با قند پایینی است.

شرکت درنای در تهیه وخرید وفروش انواع خرما با کیفیت ومناسب در کنار شما عزیزا ن میباشد .با ما در تماس باشید 09125532588–09385332588

ایمیل شرکت /alimardani.mehdi31@gmail.com//آیدی تلگرامmehdi2455@

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *