خرما سرشار از ویتامین -پروتین وانرژی

خرما از میوه های هست که بسار وغذی بوده و گرسنگی را زود از بین می برد .میوه خرما دارای کالری زیادی می باشد اما مصرف به اندازه این میوه سبب افزایش وزن نمیشود.خرما میوه ای است که خوردنش عارضه چندانی به ندارد .چرا که در اکثر انواع خرماها کلسترول //چربی و سدیم زیادی وجود ندارد.خرما میوه ای است که پر از فیبرها ست و هر10 عدد خرما چیزی حدود 234 کالری دارد .خرما به دلیل داشتن سدیم //آهن //کلسیم/پتاسیم /و ویتامین B6 و پروتین به یک منبع غنی ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای انسان تبدیل شده .

خرما و عوارض آن

با خوردن حدود 15 گرم خرما در روز کمبود آهن بدن جبران و کم خونی و عوارض ناشی از آن رفع می شود .خرمای ربی یکی از انواع خرما است که با دارا بودن قند طبیعی ارزش غذایی بالای دارد .تقریبا یک عدد خرمای مرطوب 20 کالری و یک عدد خرمای خشک 15 کالری دارد که با خوردن آن انرژی بدن تا مین می شود.خرما دارای ترکیبات شیمیایی از قبیل ساکاروز 25 درصد //گلوکز 50 درصد //مواد آلبومینوئیدی //آب و پکتین می باشد . مجموع قند موجود در خرماهای تازه و مرغوب باید 50 درصد و در خرماهای خشک 75 درصد باشد.

صادرات و واردات خرما ی مرغوب و با کیفیت ایران با ما همراه باشید شرکت درنای جهت هر گونه خرید وفروش ارقام مختلف خرما آماده همکاری با شما عزیزا ن است .راههای ارتباط با ما “

تلفنهای تماس ” 09125532588—09385332588

ایدی تلگرام ” mehdi2455

آدرس کانال اینستگرام ما ” m.a.dornai.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *