خصوصیات ظاهری خرما دیری

از ارقام خرما که بازارپسبندی خوبی در خارج از کشور و داخل کشور دارد خرما دیری است .خرما دیری را قبلا معرفی کردم .ودراینجا یکسری دیگر از خصوصیات این خرما را می گویم .

رنگ خرما دیری اندازه هر
عدد خرما
دیری
وزن هر عدد
خرما دیری
شکل خرما دیری بذر خرما دیری
خرما دیری در مرحله خارک:قرمز
رنگ ودر
مرحله رطب :
قهو های روشن
در مرحله خرما : قهوه ای مایل به قرمز
طول |:4-تا-3 سانتیمتر
قطر : حدود 2 سانتیمتر
6 –تا– 7 گرمکشیده و کلاهک
آن زرد رنگ
و بر آمده
کشیده و باریک

رقم خرما دیری از ارقام خشک است و مورد پسند بازارهای خارج از کشور می باشد .میوه خرما دیری در بازار داخلی فروش خوبی دارد .و صادرات خوبی هم دارد .میزان رشد درخت کم و اندازه تاج آن کوچک و قدرت تولید محصولش اندک و به طور متوسط 40 کیلو گرم در هر درخت می باشد.

خرما خشک دیری - مرکز فروش انواع خرما خشک |خرما مغزدار شکلاتی ...

خرمان دیری از ارقام سازگار خوزستان

منشاء خرمان دیری استان خوزستان است .این خرما به دلیل بافت خشکش .جابجای و حمل و نقل و نگهداری آسانتری دارد .میوه اش برای مصارف مختلف تازه خوری و بسته بندیهای مختلف تک دانه //دوتایی//سه دانه ای و همچنین در بسته های با وزن مختلف به کار می رود.فصل برداشت این رقم در اواخر شهریور است.از رقم خرما دیری برای مصرف افراد دیابتی در منابعی نام برده شده .اما بهتر است با پزشک مشاوره انجام گیرد .مهمترین منطقه کشت این رقم استان خوزستان می باشد.

خرید خرما خشک دیری خوزستان - مرکز فروش انواع خرما خشک |خرما مغزدار ...

تعامل و همکاری با تولید کنندها و تجار از اهداف شرکت درنای dornai.ir است .تهیه و توزیع ارقام مختلف خرما در سراسر کشور و صادرات به کشورهای اروپای در بهترین کیفیت و بسته بندیهای شیک و مناسب /با ما در تماس باشید “09125532588-09385332588–جیمیل شرکت” alimardani.mehdi31@gmail.com

اینستگرام “m.a.dornai.ir–تلگرام “mehdi 2455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *