رطب درجه یک کبکاب-ربی-شرکت بازرگانی درنایdornai.ir

خرمای کبکاب ” خرمای رقم تجاری

خرمای کبکاب یکی از ارقام تجاری خرما ی کشور است ” که در بازار صادرات جایگاه خوبی دارد . میوه خرمای کبکاب دارای بافت نرم( تر) می باشد.” وبه دلیل نرم بود نش در جابجایی و حمل و نقل باید مراقبت بیشتر کرد تا فشرده و له نشود . ” قدرت انبار داردی وماندگاری بالای دارد “. اندازه تاج درخت متوسط تا بزرگ است و رشد درخت نسبتا زیاد .” تولید محصول میوه کبکاب متوسط 70 کیلو گرم در درخت می باشد “در بسته بندی از کارتنهای کم حجم یا حلبی ( در اندازه و وزن های مختلف قابل بسته بندی است ) استفاده می شود. بیشتر جهت تازه خوری مصرف دارد . “میوه در مرحله خارک زرد رنگ “در مرحله رطب قهوه ای روشن ” و مرحله خرما قهوه ای تیره ” وزن میوه 12-18 گرم “/طول میوه کبکاب 4-5 سانتیمتر “/ قطر میوه حدود 3 سانتیمتر است .”میوه خرما کبکاب بیضوی شکل وبا کلاهک زرد رنگ برآمده ” بذر میوه کشیده و باریک است . زمان برداشت در خوزستان در مهر ماه می باشد . استانهای بوشهر ” فارس و خوزستان از مهمترین مناطق کشت این میوه است .

شرکت بازرگانی درنای خرید و فروش خرمای کبکاب-ربی

رقم تجاری دیگر خرمای ربی می باشد

یکی از ارقام تجاری و صادراتی خرمای ربی است که بازار پسندی خوبی در داخل کشور و هم بازار بین المللی دارد

میوه خرما ربی دارای بافتی نیمه خشک است . به همین دلیل زمان زیادی می توان این میوه را انبار کرد .و قدرت ماند گاری بالای دارد

درخت میوه خرما ربی از رشد نسبتا بالای برخوردار است .”اندازه تاج آن متوسط تا بزرگ است ” تولید محصول متوسطی دارد .( متوسط 70 کیلوگرم در درخت) ” میوه خرما ربی بیشتر جهت تازه خوری مصرف می شود .

در مرحله خارک خرما ربی قرمز رنگ ” در مرحله رطب قهوه ای روشن ” در مرحله خرما قهوه ای متمایل به سیاه می باشد .” در شباهت به خرمای رقم پیارم خیلی شبیه است .

وزن میوه خرما ربی 6 تا 10 گرم ” طول میوه 3-4/5 سانتیمتر ” قطر میوه 2 سانتیمتر ” است > بذر میوه خرما ربی کشیده و باریک است ” شکل میوه استوانه ای کشیده با کلاهک زرد رنگ برآمده ” میوه خرما ربی در اواخز شهریور و مهرماه برداشت می شود . ” باوجستان از مهمترین مناطق کشت این میوه است ..

شرکت تجاری dornai.ir تهیه و توزیع ارقام مختلف خرما و مشتقات خرما سعی دارد. برای سفارش شما بهترین و با کیفیت ترین میوه خرما را تهیه و عرضه نماید .با ما در تماس باشید” 09125532588–09385332588

تلگرام “mehdi 2455——–جیمیل”alimardani.mehdi31@gmail.com—-اینستگرام” m.a.dornai.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *