فروش خرما زاهدی

در اینجا نام انواعی از خرما را نوشته ایم که بعضی از افراد جامعه به آنها علاقه دارند.خرماها در تنوع گوناگونی وجود دارد .و راههای مختلف برای مصرف آنها ست . بطور مثال خوردن خرما ی که روی آن کنجد پاشیده شده و داخلش بادام گذاشته اند و یا می توان خرما را در نوتلا زده و میل نمود .مزه ای عالی دارد.

خرمای ربی از جمله انواع خرمای نیمه خشک است .در استان سیستان و بلوجستان به وسعت زیادی کشت می شود .ظاهری چروکیده و قدی کشیده و ماندگاری خوبی دارد.

خرمای کبکاب از انواع نیمه خشک خرما است. پوست آن نسبت به دیگر انواع خرما زخیم‌تر است و مصرف آن در ایران زیاد است .خرمای کبکاب بیشتر محصول نخلستانهای بهبهان می باشد .شهد و شیرنی زیادی دارد و خوش رنگ می باشد.

استعمران از جمله نمونه‌های تولید شده در ایران است. این خرما در گروه خرماهای نیمه خشک قرار دارد و از این رو حمل و نقل آن آسان است و برای صادرات خوب است. شایان ذکر است خرمای استعمران میزان قند بالایی دارد و برای ورزشکاران مناسب است. حدود ۷۰ درصد از نخلستان های خوزستان زیر کشت این نوع خرما می باشد

خرمای خضراوی از انواع خرماهای نرم است و بومی کشور عراق می باشد. که در ایران هم کشت می شود .خرمای خضراوی هم بصورت خارک و هم رطب مصرف میشود.هسته این خرما کاملا از میوه جدا است و می توان به راحتی از تمام میوه استفاده کرد .خرمای خضراوی دومین رتبه سطح زیر کشت را در خوزستان به صورت خودش اختصاص داده ..

خرمای عجوه از نوع خرما ی ترکیبی نرم و خشک است، خرمای بسیار شیرین می باشد و در دهان نرم می‌شود. خرمای عجوه دارای خواص شفا بخش است . در حدیث آمده که پیامبر گفته‌است .خوردن 7 عدد از این خرما در هنگام صبح از فرد در برابر سحر و جادو تا عصر محافظت می‌کند. این نوع خرما از محصولات عربستان سعودی است

صادرات انواع خرما /تهیه و توزیع ارقام مختلف با کیفیت وقیمت مناسب با ما در تماس باشید .تلفنهای تماس 09125532588/—/09385332588//آدرس تلگرام/mehdi2455/—-/اینستگرام/m.a.dornai.ir //

خرمابی آل مهتری جزء رقمهای زود رس می باشد. و همین زود رس بودنش مزیتی شده که ارزش اقتصادیش بالاتر رود.خرما آل مهتری /میوه آن نسبتا کوچک و کشیده است این خرما بومی استان هرمزگان است .

خرما خدری یکی از انواع خرماهای می باشد که به دلیل تر و تازگی اش و قیمت مناسبی که دارد صادراتش زیاد می باشد .رنگ این خرما قهوه ای و مزه ای شیرین / با پوستی چروکیده . گاهی در انداز بزرگ و گاهی کوچک است .خرمای خدری انرژی تان را افزایش داده و جان دوباره به انسان می دهد.خرما خدری از بهترین خرماها برای مصرف می باشد .

خرما شکری Shukkari . این خرما دارای مواد مغذی و خواص شفا بخش می باشد .بسیار شیرین و ترد است .خرما شکری کلسترل را پایین می آورد .جلوگیری میکند از پوسید گی دندانها و خستگی را بر طرف می سازد.کشت این خرما در مناطق جنوبی کشورمان ایران و در منطقه قصیم عربستان می باشد.

خرمای گنتار از جمله انواع خرمای تر است. این نوع خرما را می‌توان به‌صورت خارک  و رطب نیز مصرف کرد

خرمای خلاص “دارای پوستی شل است . و زمانیکه کاملا رسیده باشد دارای عطری با بوی کارامل می باشد .خرمای خلاص تازه “حالت چسبنا کی دارد و بیشتر با قهوه عربی خورده می شود .خرمای خلاص برای مناطق قصیم الخرج عربستان است .

خرمای انبارارANBARA .شیرین به رنگ قهوه ای و سرشار از پروتئین می باشد . خرما انباری ظاهری بزرگ دارد . گوشتی بوده با هسته ای کوچک که همین صفات باعث علاقه مردم به این نوع خرما شده .خرمای انبارار یکی از گرانترین نوع خرما هاست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *