انواع خرما صادراتی-خرماحلو-خضراوی-شرکت تجاری درنای

برخی مزایا که در منطقه کشت و تولید رقم خرما مخصوصی وجود دارد که باعث می شود .هرچند از لحاظ اقتصادی ” بازار صادراتی ” یا صفات دیگر” تولید و کشت آن رقم مرقوم به صرفه نباشد .این مزایا عبارتند از ” فراوانی کارگرارزان درآن منطقه ” مثلا”رقم خرما مجول برای تولید نیاز به کارگر زیاد دارد .حال اگر در منطقه ای که کارگر فراوان و ارزان باشد”برای تولید توجیه مناسبی دارد.

{شرکت تجاری درنای صادرات انواع خرما-حلو-خضراوی-دگلت نو و واردات به }{سراسرکشور}

نزدیکی منطقه به بنادر کشتی رانی ” مناطق آزاد تجاری و مبادی صادرات و واردات”

همجواری با کشوری دیگر که بازارصادرات ” خرید و فروش رقم خرمای مخصوصی درآن بسیار خوب است ” بطور مثال ” رقم خرما حلوا که در استان های مرزی مانند هرمزگان کشت می شود و میوه آن به صورت خارک پخته صادر می شود . ” این رقم میوه بیشتر برای خوراک دام مصرف می شود و تولید آن صرفه اقتصلدی ندارد. مثال دیگه خرما رقم دگلت نور است که در تونس کشت می شود .و بدلیل مجاورت با کشورهای اروپایی تقاضای بسیار زیادی دارد .

وجود صنایع مختلف بسته بندی ” کشت و پرورش ” فرآوری صنعتی ” انباداری ” سردخانه ” حمل ونقل و تجهیزات گوناگون ” که بطور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذار است بر روی تولید رقم خرما ” که کشت پر هزینه دارد و پر درآمد است .

{شرکت تجاری درنای صادرات و واردات انواع خرما-خضراوی-دگلت نور – حلو }

موارد و صفات ویژه خاص رقم مانند ” پاکوتاهی ” زودرسی ” دیررسی ” میزان قند و نوع قندهای میوه ” بی بذر بودن میوه ” جدید بودن ” سابقه تاریخی و مذهبی ” طبع رقم تما م اینها در کشت و تولید رقم های خرما موثر است “برای مثال نمونه رقم خرما خضراوی ” که رشد کمی دارد” پا کوتاه است ” دارای طبع سرد می باشد .

شرکت تجاری درنای dornai.ir تهیه وتوزیع ارقام خرمای جنوب و مشتقات خرما جهت اطلاع از قیمت و موجودی محصول مورد نظر با کارشناسان تماس حاصل کنید . 09125532588–09385332588 -آیدی تلگرام ” mehdi 2455—————–پیچ اینستگرام” m.a.dornai.ir -جیمیل جهت ارسال مشخصات در همکاری با دوستان محترم همکارم alimardani.mehdi31@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *