خصوصیات ارقام خرماحمراوی-برحی-لیلوئی-شرکت تجاری درنایdornai.ir

خصوصیات ارقام و تنوع در ارقام خرما ” برای مثال چند نمونه را نام می بریم از قبیل (رقم خرما برحی – خضراوی – لیلوئی- مضافتی – هدل و هداک )

در بین ارقام خرما رقم های هستند که می شود در طراحی فضا سبز ها و پارکها از آنها استفاده کرد .زیرا رقم های خرما از لحاظ صفات رویشی و زایشی متنوع هستند .

تکثیر نخل فونیکس (فینکس) از طریق پاجوش » گل,گلکده ,شمال , فروشگاه ...

{شرکت تجاری درنای dornai.ir تهیه و توزیع خرمای جنوب -مضافتی -برحی -خضراوی – حمراوی – لیلوئی و….}

بذر نخل جزایر قناری

نخل خرما از لحاظ رشد تنوع گوناگونی دارد ” ارقامی هستند پاکوتا ه” میان قد ” و پا بلند ” -نخل خرما در اندازه تاج هم تنوع دارد ” نخل های با اندازه تاج های بزرگ مانند برحی ” و تاج های با اندازه کوچک مانند خضر اوی ” و لیلو ئی ” -نخل خرما در شکل و رنگ برگ هایش هم دارای تنوع بسیار است ” در شکل رنگ ” زمان رسیدگی ” و خصوصیات خوشه و میوه خرما نیز تنوع بسیار دارد .

بعنوان مثال ” درخت برحی دارای تاج و برگه هایی بسیار زیبا و با ابهت و گسترده ” اما درخت نخل خضراوی دارای تاج کوچک و ریز نقش می باشد . ” در رقم هدل و هداک تاج و برگ ها و برگچه ها به اصطلاح پریشان مانند هستند .و ویژگی های خاص خودشان را دارند .

نخل های خرما در برخی ارقام ” رنگ خارک از زرد ” زرد خال دار ” کهربایی ” صورتی ” قرمز ” قهو های سیر ” تا نزدیک به سیاه متفاوت و متنوع است .” در رقمهای برحی و مضافتی طول محور خوشه ها بسیار بلند است . ” و در رقم های حمراوی و لیلوئی که طول خوشه ها کوتاه می باشند.

در چینش میوه روی خوشه نخل خرما تنوع گوناگونی وجود دارد .مثلا” خرما رقم لیلو ئی ” خوشک های بسیار زیبا که مانند خوشه های انگور است. “اینهمه تنوع در نخل خرما قدرت انتخاب را برای مهندسین جهت طراحی و زیبا سازی فضای پارک ها ” باغ ها و اتوبانها راحت ترمی کند .

خاک مناسب درخت خرما :: خدمات کشاورزی باغبان

{شرکت تجاری درنای dornai.ir خرید و فروش ارقام خرما ” مضافتی -برحی} -{خضراوی-لیلوئی-حمراوی و…}

از سیر تا پیاز کاشت داشت برداشت خرما ( + خواص خرما و پنیر نخل ...
همه چیز درباره درخت خرما - مراحل و نکات کاشت، داشت و برداشت درخت خرما

جهت ارتبا ط با مشاوران شرکت درنای dornai.ir با تلفنهای 09125532588–09385332588 تما س بگیرید .شرکت تجاری درنای تامین کننده ارقام مختلف خرما و مشتقات آن و ارسال به تمام کشور و صادرات به خارج از ایران .سعی ما جلب رضایت تجار و تولید کننده های عزیز است .

اینستگرام ” m.a.dornai.ir—تلگرام” mehdi 2455–جیمیل ” alimardani.mehdi31@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *