خارک خرما چیست ؟

زمانی که میوه خرما هنوز نرسیده وکال است به آن خارک می گویند .خارک بعضی از ارقام میوه خرما خوردنی است ودر زمان رسیدن رنگ زرد و نارنجی دارد با مواد تانن ومزه گسی که دارد خیلیها دوست دارند البته خواص خودش را دارا می باشد .(نکته: شاید برای بعضی سئوال شود مواد تانن چیه ؟ تانن ماده ای است که باعث تلخی ومزه گس می شود.تانن به صورت بیولوژیکی در گیاه وجود دارد وباعث دوری آفات از میوه میشود .که خاصیت های هم دارد.) خارک از قند پایینی برخوردار است و حتما باید قبل از مصرف خوب شست زیرا میکروب ها /گرد وخاک /فضولات پرندگان /و حشرات زیادی مانند شپشک /کنه درخت را به خود جذب میکند.

.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 636674126594570815.jpg است

خرید وفروش خارک خرما

خارک خرما خواص زیادی دارد .لازم به ذکر است که مجموع مواد پروتینی ومعدنی موجود در خارک این امتیاز را به میوه خرما میدهد . مانند تانن یا(تانوئید) که یک کلاس از مولکول های بیو مولکول پتانسیل و پلی فنولی هستند. که به پروتئین ها و سایر ترکیبات ارگانیک مانند اسیدهای آمینه و آاکا لوئیدها متصل شده و رسوب میکنند .تانن ها خاصیت آنتی اکسیدان هارا دارند.از خواص خارک می شود .تقویت معده /محکم کردن لثه و جلوگیری از عفونتهای دندان /درمان بوا سیر /بالا بردن حرارت بدن /دیر هضم بدنش/را نام برد .خرید وفروش خرما حتی قبل از زمان حضرت عیسی توسط مردم عربستان انجام می شده .در آن زمان خرما از طریق جاده ابریشم بصورت تبادل کالا به کالا صورت میگرفته.

عکس اصلی دستور خارک

شرکت تجاری درنای dornai.ir/خرید وفروش انواع خرما در قیمتهای مناسب وکیفیت خوب “در تماس باشید با تلفنهای 09125532588/–/09385332588/–/ تلگرام mehdi2455/–/اینستگرامm.a.dornai.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *