خریدوفروش خرما جوزی-هلیله-شرکت تجاری درنای-واردات-صادرات

میزان بازار پسندی میوه خرما و در خواست خرید و فروش آن به عواملی بستگی دارد . از قبیل میزان تانن میوه که در مراحل رشد میوه بسیار مهم است . مثلا ” رقم میوه خرما برحی که خیلی هم در دنیا مشهور می باشد . در مرا حل مختلف مصرف از جمله مرحله خلال ” رطب ” و خرما دارای کمترین میزان تانن است . طعم دلپذیری و شیرینی و در هر سه مرحله قابل مصرف می باشد .بر خلاف برخی ارقام که فقط در مرحله رطب و خرما می شود. مصرف کرد .

برخی رقم ها خارک دلپذیر و شیرینی دارد مانند میوه خرما جوزی ولی قبل خارک بسیار گس است . میوه خرما جوزی پس از خارک چروکیده ” گوشت از پوست جدا شده و خیلی بازار پسند نیست .

در اهمیت ارقام مقدار لزج بودن و چسبندگی میوه خرما اهمیت دارد . مثلا ” خرما مضافتی ” گنتطار هرد و دارای بافت نرم و جز ارقام تر بحساب می آیند .اما چون مقدار لزجی خرما مضافتی کمتر است .بیشتر در مراسم ها و مناسب تها از این مدل استفاده می شود .به همین دلایل است که در زمان احداث نخلستان از همان اول بایست بازار را خوب شناخت و ارقامی که بازار داخلی و خارجی خوبی دارند را انتخاب کرد .

شرکت تجاری درنا خرید و فروش ارقام خرما ومشتقات خرما “واردات به سراسر کشور “صادرات به خارج ازایران

زمان رسیدن بعضی از ارقام با زمانهای که معمولا به نسبت رقمهای دیگر می باشد .زودتر یا دیرتر به دست می آید . بطور مثال ” رقم خرما آل مهتری بسیار زود رس است و جدا از این که کیفیت متوسطی دارد ولی چون نوبران می باشد و در زمانی که هنوز هیچ خرمای نرسیده به بازار می آید .و همچنین به دلیل قیمت مناسبی که دارد .کشت و پروش داده می شود> حال اینکه رقم خرمای خصاب ” هلیله بسیار دیرس است و در تنظیم بازار مصرف بکار گرفته می شود .

با وجود بیش از 3000 رقم خرما در جهان ” تنها فقط یک رقم خرما است که بذر ندارد ” رقمی با نام (پوکو) که جز رقمهای استان کرمان می باشد . و در اصل همان رقم ( شهداد) است. که در صورت عدم تلقیح ” تشکیل میوه های کوچک و قابل مصرفی به نام پرکو را می دهد .

در برخی ارقام بدلیل اینکه با تا ریخ مذ هبی به نوعی گره خورده “باعث شناخته شدن و کشت و پروش آن میشود .مثلا ” خرما عجوه که نقل قول شده پیامبر اکرم (ص) از این نوع خرما تناول می کردن .که این سخن باعث می شود .رقم عجوه بیشتر در بازار داخلی مورد تقاضا قرار گیرد .

خرما عجوه

تعامل و همکاری با تولید کنندها و تجار از اهداف شرکت درنای dornai.ir است .تهیه و توزیع ارقام مختلف خرما در سراسر کشور و صادرات به کشورهای اروپای در بهترین کیفیت و بسته بندیهای شیک و مناسب /با ما در تماس باشید “09125532588-09385332588–جیمیل شرکت” alimardani.mehdi31@gmail.com

اینستگرام “m.a.dornai.ir–تلگرام “mehdi 2455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *