خرید و فروش خرما ربی-بری-خضراوی-بازاربین المللی -شرکت تجاریdornai.ir

درخرید و فروش میوه خرما و بازار واردات داخلی و صادرات خارجی تجار بر اساس یکسری ویژه گی های خواص و صفاوت مخصوص به آن میوه که به مرور زمان شناسنامه ای برای معرفی آن رقم میوه خرما می باشد . .و بر اساس سابقه آشنایی نسبت به ویژگی های هر رقم و به منظور های خاص در مراحل مختلف رشد میوه و میزان مصرف در بازار داخلی و خارجی آن رقم میوه خرما اقدام به معامله و خرید می کنند.این صفات عبارتند از " رنگ " اندازه " شکل میوه " میزان قند آن " بافت میوه " نسبت گوشت به بذر " میزان تانن میوه " این صفات در خرید و فروش ” از اهمیت بالای برخوردار هستند.

از این رو اگر میوه جدیدی بخواهد وارد چرخه بازار شود . به عوامل از قبیل نحوه معرفی ” میزان تبلیغات و افزایش آشنایی مردم با صفات ویژه آن رقم بستگی دارد . در بازار بیشتر صفات کیفی یک رقم مهمتر از میزان محصول آن رقم است .”مثلا ” خرما رقم استعمران تولید کمی دارد ولی چون از لحاظ کیفیت و بازار پسندی بالا می باشد . میزان صادرات این رقم عالیست و بیشترین سطح زیر کشت در استان خوزستان را دارد .

مصرف خرمای استعمران در بازار داخلی کم است و بیشتر در مرحله رطب خرید و فروش می شود .بازار داخل مصرف خرما با قند بالا را می پسند د. ولی بازار خارجی و برخی کشورهای غربی ارقام با درصد قند پایین را خریداری می کنند . مثلا” خرما دگلت نور قند پایین دارد ولی میزان خرید و فروش و معامله آن در بازار اروپایی بالا است .

شرکت تجاری درنای dornai.irخرید و فروش ارقام خرما در بازار بین المللی و واردات وصادرات انواع مشتقات خرما

در بازار های بین المللی رنگ میوه مورد علاقه آنها تفاوت دارد . کشورهای غربی بیشتر میوه رنگ روشن ” کشورهای آسیایی میوه بارنگ تیره را بیش تر می پسندند.” اندازه میوه هم در بازار خرید و فروش اهمیت دارد . بطور مثال خرما رقم مجول درشت ترین و گران ترین خرمای جهان است .

میوه ارقام خرما ” دیری” زاهدی ” قصب ” توری و سنگ شکن بارطوبت میوه کمتر از 15 درصد از ارقام خشک هستند . ارقام ” استعمران ” پیارم ” خضراوی ” بریم ” ربی و حلاوی بارطوبت میوه 15 تا 20 درصد از ارقام نیمه خشک”” میوه خرما ” مضافتی ” کبکاب ” برحی ” گنطار ” خاصی بارطوبت میوه بیش از 20 در صد از ارقام تر محسوب می شوند .

شرکت(درنای) جهت تهیه وتوزیع انواع خرما آماده همکاری متقابل با کشاورزان عزیز/غرفه داران /میباشد وسعی درآن دارد تا بهترین ومرغوبترین نوع خرما را با قیمتی مناسب در بسته بندیهای شیک به مشتریان عزیز عرضه کند.

تلفن تماس //09125532588–09385332588////جیمیل/alimardani.mehdi31@gmail.com//آیدی تلگرام//mehdi2455–اینستگرامm.a.dornai.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *