خواص روغن هسته خرما-شرکت تجاری درنایdornai.ir

روغن هسته خرما برای درمان مشکلات دیابت و محافظ در برابر مسمومیت کبد - هورا  مارکت

هما نطور که می دانید هر خرما شامل حدود 20 کالری هستند و حاوی 2.8 میلی گرم کلسیم و 5 گرم کربوهیدرات میباشند. خرما نیز غنی از آنتی اکسیدان ها است، تانن ها مهمترین آنها است این تانن ها از آسیب سلولی جلوگیری می کند و در برابر التهاب محافظت می کند. در واقع، خوردن خرما با معده خالی کرم روده را می کشد.پالپ این میوه با اصلاح محدود کننده مواد معدنی که در طول یبوست رخ می دهد، باعث بهبود یبوست می شود.فیبر خرما نیز برای جلوگیری از سرطان سیستم گوارش مفید است.خوردن حداقل 20 تا 35 گرم فیبر در هر روز باعث می شود که مدفوع شما نرم باشد و مانع از این وضعیت می شود.

هسته خرما در بسیاری موارد همانند دارو عمل می‌کند و در طب سنتی از آن برای درمان بیماری‌هایی مانند قطع آبریزش چشم، دفع سنگ کلیه، بهبود زخم‌های سطحی و… استفاده می‌شود. خواص هسته خرما و مزایای استفاده از روغن آن برای سلامتی .هسته خرما سرشار از مواد آنتی اکسیدان است و به دلیل مواد معدنی بیشماری که دارد در تقویت سیستم ایمنی بدن و آرامش اعصاب تاثیر دارد. ارزش غذایی خرما و هسته آن باعث شده است که این میوه یک منبع غذایی ارشمند محسوب شود.

روغن خرما یا روغن هسته خرما در کل از پالپ میوه خرما یا از هسته آن استخراج می شود

روغن هسته خرما با بیش از ده ها خواص دارویی یکی از ویژه ترین فرآورده های خرما در دنیاست هسته خرما در گذشته جزء دور ریز این محصول کشاورزی بوده است. اما امروزه به یکی از گران ترین و در عین حال پر خاصیت ترین روغن های گیاهی مبدل شده است.

شرکت تجاری درنای dornai.ir واردات ” صادرات ارقام خرما و مشتقات خرما

طرح توليد روغن از هسته خرما - ایـ توجیهی

روغن نخل از پالپ میوه خرما  یا از هسته آن استخراج می شود که هر کدام ویژگی های خود را دارد.به دلیل مقدار کاروتن بالا در روغن نخل رنگ آن نارنجی و زرد است، بویی همانند میوه و طعم کمی شیرین دارد؛ در آب و هوای گرمسیری آن مایع است، در لیتوانی، در دمای اتاق، سخت، و شبیه به مارگارین شود.این روغن حاوی مقدار زیادی از کاروتنوئیدها و منبع طبیعی فراوان از ویتامین E توکوفرول است.همچنین سرشار از مواد فعال زیستی است.

روغن هسته خرما را می توان برای این موارد استفاده کرد .

برای تغذیه نیز و برای مصرف روزمره نیز مناسب است .

جهت برطرف کردن مشکل خشکی و شکنندگی ناخن نیز می تواند از روغن هسته خرما استفاده کنید .

روغن هسته خرما را می توان در کنار سالاد به راحتی مصرف کرد .

از روغن هسته خرما در درست کردن صابون ، شامپو و سایر شوینده های بهداشتی استفاده کرد .

در التهاب های پوستی نیز می توانید از این روغن کمک بگیرید ولی حتما قبل از استفاده از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید .

شرکت تجاری درنای dornai.ir تهیه و توزیع انواع خرما و مشتقات خرما

روغن هسته خرما – قهوه هسته خرما

روغن هسته خرما فواید درمانی و دارویی بسیاری دارد .یکی از خواص روغن هسته خرما درمان زخم معده است.همچنین به افرادی که از ریزش مو رنج می برند توصیه می شود که از روغن هسته خرما برای درمان استفاده کنند.روغن هسته خرما عمدتا از تری گلیسیرید چرب تشکیل شده  که حدود ۸۰ درصد چربی های اشباع و ۲۰ درصد چربی های اشباع نشده دارد.روغن هسته خرما را می توان در تعدادی از محصولات، از جمله، مارگارین، روغن نباتی ، خامه، شکلات و بستنی یافت.

شرکت تجاری درنای dornai.ir تهیه و توزیع ارقام با کیفیت خرمای جنوب در بسته بندی های شیک و با قیمتی مناسب ” در خدمت عزیزان وتجار گرامی در سراسر کشور می باشد .

با ما در تماس باشید ” 09385332588—09125532588 تلگرام ” t.me/mehdi 2455 ——–اینستگرام “instagram.com/m.a.dornai.ir جیمیل شرکت “alimardani.mhdi31@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *