نخل خرما با سازگاری بالا

در ایجاد نخلستان جدید که رقمهای مناسب بازار و مناسب در سرمایه گذاری داشته باشد عوامل زیادی و متفاوتی وجود دارد . (1:سازگاری محیط)(2:مزیت های نسبی و رقابتی)(3:فن آوری وهزینه های تولید )(4:اهداف تولید /شیوه مصرف و تجارت) که اگر حمایت و پشتیبانی از طرف سیستمهای حمایتی ایجاد شود امکان پذیر است .بطور مثال .خرما رقم خرما ی مجول یا ( مدژول) این رقم از خرماهای با کیفیت و دارای ارزش تجاری است .اما در تولید و داشت خرمای مجول باید مدیریت و مهارت ویژه داشت وهمچنین هزینه زیادی هم دارد .از طرفی برای نگهداری خرما مجول به سردخانه و برای عرضه به صنایع پیشرفته بسته بندی نیاز است . به همین خاطر است که قیمت خرمای مجول به نسبت ارقام دیگر بالاتر می باشد و بازار و مشتری های ویژه خودش را میخواهد .

توسعه اصولی نخلستانها با سازگاری آب و هوای

با اینکه نخل خرما از گیاهان کا ملا گرمسیری است ولی کاشت آن و امکان رشدو به ثمر رسیدنش در مناطق نیمه گرمسیری ه امکان پذیر است .رقمهای مختلف خرما که تولید و عرضه تجاری خوبی دارند در شرایط مختلف آب و هوای کاشت و برداشت شدن .بطور مثال :ارقام خرمای زاهدی و دیری و تا حدودی خرمای برهی .اینها مقاومت و تحمل خوبی در برابر شرایط آب و هوای مختلف داشته و میوه آنها با کیفیت تجاری بالای تولید می شود. ارقام دیگری هستند که حتی در شرایط خنک تری که ممکن است خطر سرما زدگی هم داشته باشد . میوه با کیفیت و خوبی را تولید میکنن .مانند مضافتی منطقه بم و پیارم از رقم حاجی آباد .

صادرات و واردات ارقام خرما ی جنوب با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در بسته بندیهای شیک صادراتی / شرکت DORNAI.IR افتخار میکند همراه شما باشد .

راههای تماس :09125532588—09385332588

تلگرام :mehdi2455—- پیچ اینستگرام شرکت “:m.a.dornai.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *