نوشابه خرما -لواشک خرما -خمیر خرما

خمیر خرما : یکی دیگر از محصولات فرآوری شده از میوه خرما است .

برای درست کردن خمیر خرما “باید خرماهای نرم را از هسته جدا و چرخ کرده و خمیر کنیم .خمیر خرما به صورت تجاری در عربستان سعودی تولید می شود و در فرآوردهای نانوایی از آن استفاده می کنند.و همچنین از خمیر و آرد در صنعت بیسکویت / کیک و شیرینی استفاده می شود.

خمیر خرما

نوشابه خرما ؟

برای تهیه و درست کردن نوشابه خرما تلاشهای زیادی جهت استفاده از شهد خرما در درست کردن نوشیدنی گاز دار و بدون گاز صورت گرفته .اما در بیبشتر مواقع برای تهیه انواع نوشابه ها از شهد خرما نیاز به غنی سازی آنها با اسید های آلی و مواد طعم دهنده دیگر است تا محصول قابل قبولی حاصل شود.در تهیه و درست کردن نوشابه خانگی خرما ” باید مقدار مساوی آب و خرما را جوشاند و عصاره آنها را با پارچه گرفت .و عصاره بدست آمده را هم رقیق نمود .سپس قند و اسید سیتریک به آن اضافه کرد . حال عصاره بدست آمده را داخل بطری می ریزیم و به مدت 25 دقیقه در آب جوش محصول را پاستوریزه می کنیم.

Yashil Ye Organic Online Shop - شهد خرما ارگانیک 500 گرمی
این عکس شهد خرما ارگانیک 500 گرمی است

لواشک خرما (date spread)

از محصولات فرآوری شده از میوه خرما تولید لواشک خرما است .این محصول فرآوری شده پیشرفت خوبی در تولیدش بوده ولی متاسفانه در بحث تجارت خیلی مطرح نیست .لواشک خرما حد واسط بین خمیر خرما که از بافت کامل میوه خرما تهیه می شود و شیره خرما که مواد نا محلول آنرا جدا کرده اند می باشد.

شرکت تجاری درنای dornai.ir تهیه وتوزیع ارقام خرمای جنوب و مشتقات خرما جهت اطلاع از قیمت و موجودی محصول مورد نظر با کارشناسان تماس حاصل کنید . 09125532588–09385332588 -آیدی تلگرام ” mehdi 2455—————–پیچ اینستگرام” m.a.dornai.ir -جیمیل جهت ارسال مشخصات در همکاری با دوستان محترم همکارم alimardani.mehdi31@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *